Bli kjent- 20 spørsmål!

Detti innlegget er for deg som kunne tenke deg å bli litt bedre kjint mæ ansiktet bak denni bloggen! Legg gjerne igjen en kommentar og si hei når du er ferdig mæ å lesa! Det hadde vært veldig hyggelig! 🙂 

1. Hvem er du? Jeg er Carina Mariboe, fra Torpa, men bor på Dokka

2. Hva gjør du? Pr fredag 13/5-2016 er jeg hjemmeværende! Er uføretrygdet! Jobber egentlig på Nordre Land ASVO! Men ikke nå for tiden! Så driver med litt forskjellig annet for tiden! Går masse turer(som du kanskje har lest på bloggen tidligere?) Også ordner jeg i leiligheten min, og er i overkant interessert i interiør og leser noen blogger av det og sånn! Ellers er med venner og ute å finner på litt av hvert selv!  

3. Hvor bor du? Jeg bor alene i leilighet på Dokka

4. Hva gjør du på i fritiden? Som nevnt ovenfor så driver jeg med litt av hvert i fritiden! Er med venner,går ut på puben her på Dokka å hører på live musikk! På sommeren pleier jeg å gå ut på lavvotunet(distriktets største og beste dansested) Der er det masse utefester på sommeren! Med masse forskjellig musikk! Går turer, tar bilder, veldig glad i å høre musikk så gjør det nesten hele tiden! Fargelegger på sånne fargeleggingsbøker som er populære for tiden innimellom også! Det går veldig i rykk og napp! Plutselig gjør jeg det masse også går det lang tid! haha! Samme er det med strikking også! 🙂 Hender jeg baker litt innimellom også! Så er egneltig litt forskjellig assa 🙂 

5. Hva handler denne bloggen om? Om det som faller meg inn! Alt hva jeg finner på, litt bilder ut ifra det, og det jeg gjør om dagen er det som det handler om egentlig da! 

6. Hva var den siste boken du leste? Det var lett spørsmål! Jeg leser ikke bøker!

7. Hvor gammel er du? Jeg er 23 år(Født i 92) 

8. Er du oppkalt etter noen? Ikke så vidt jeg vet!

9. Hva er det første du tenker når du våkner? Er trøtt og første jeg tenker er : Hva skal jeg idag! haha! 🙂 

10. Hvor høy er du? Jeg er 1.58 

11. Hva har du alltid i kjøleskapet? Svartpølse & Melk! Sånn helt alltid! 

12. Hvor jobber du best? Jeg jobber best med musikk på! 

13. Har du lappen? Nei, dæ har je itte! 

14. Favorittmat Fiskeboller m/hvit saus,raspa gulrøtter og poteter, Pizza,Taco,Lasagne,Hamburger,Gryteretter osv! 

15. Hvordan er livet om 10 år Mest sannsynlig sånn som det er nå, men time will show… 

16.  Har boka di ett navn? Ehm jeg har ingen bok! 

17. Når begynte du å skrive? Det husker jeg ikke! 

18. Om du kunne få hvilken jobb som helst hva ville det vært? Hadde jeg klart å stå i ordinær full jobb, så hadde jeg ikke vært i tvil en gang! Da hadde jeg valgt barnehage! Er så glad i unger! 

19. Skriver du uten å se på tastaturet? Det gjør jeg faktisk!  

20. Og ellers.. Ta vare på hverandre, man vet aldri hva morgendagen bringer! <3 


Takk for meg! 🙂 

Blogges! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg