Livets første! :)

Igår skulle babyen til naboen/huseier/venner døpes! Og jeg har aldri i mitt liv vært på en barnedåp i kirka, Så er første gangen i mitt liv som jeg har vært i barnedåp, OG til noen som jeg er venn med, som er veldig koselig da! Så det er veldig stort for meg! For hvem vet om jeg får den mulighten igjen eller ikke… Så evig takknemlig for at jeg fikk bli med! Dem er så herlige! <3 Kjøpte en dåpsgave som jeg synes var veldig søt! Nemlig armbånd i sølv med traktor på og gravert navnet hans! Som er Kasper! Det var så stort for meg å kjøpe dåpsgave til noen jeg er venn med, for det har jeg heller faktisk aldri gjort! For har ikke vært venn med noen som har fått barn så derfor har det ikke passet seg tidligere! 

Har du vært i mange barnedåper? 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg