Råeste country stemma!!

Ellers utenom det så gikk jeg ut på årets første utefæst på lavvotunet (distriktets største og beste dansested) Så nå har sessongen begynt så da skjer det masse der fremover! Masse bra band som kjæm dit å skar spelle! Igår kveld så var det Trubadur bayer som skulle spelle! Jeg hadde faktisk aldri hørt om han tidligere, så søkte på hæn på youtube, han har mætt sanger/videoer der som han har lagt ut! Og jeg likte så det jeg hørte! Han har beste countrystemma jeg noen gang har hørt altså! Så kraft i stæmma, og bare helt NYDELIG stæmme! Så da tenkte jeg at jeg måå få mæ meg dæ ja 🙂 Også MÅ jeg nevne at han er suuuperkjækkk da!! 🙂  Fikk ta selfie med han! 😀 Men ellers så møtte jeg  fler som je kjinte der! 🙂 Anita og Øystein, som spilte på puben i hælja som jeg skrev tidligere husker dere 🙂 Og er venn med dem, dem er så koselige! 🙂 Jeg er største fan av dem som sagt 🙂 Så jeg fikk sitte sammen med dem, det var så koselig! Evig takknemlig for det! Også kom en annen person som je kjinner også kom veninna mi Katrine seinere! Også seinere da gikk jeg inn på pøbben å snakka mæ henner da ! For da var nesten fæsten ute slutt! Og neste hælj er dæ STAUT!! 


 

GRATULERER MASSE MED DAGEN TIL ALLE SAMMEN ! KOS DERE MASSE VIDERE IDAG! 

Blir superglaad hvis du legger igen en kommentar! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg