Nr 2 fullført!

Idag har jeg fargelagt ferdig mønster/bilde nr 2 på ei lita stund! Når jeg virkelig fant frem igjen tegnesakene igjen! Var kjekt det! Utenom det så har jeg vært på samtale idag! Også har jeg vært i butikken en tur, også gikk jeg hjem! Det har vært litt av ett vær idag! På det meste så var det 35 varmegrader i sola! Og da gå, (spessielt oppoverbakker) så var det ekstra varmt fårn si! haha! Også i kveld har jeg og Gro vært på gåtur! Ble tilsammen 5 km på meg idag! Så første gåtur i Juni mnd fullført! 

Hva har dere gjort idag? 

Ønsker dere god kveld videre og god natt til alle <3 

Blogges! 🙂 

4 kommentarer
    1. Godt å vite at jeg ikke er den eneste som fargelegger. Bruker å fargelegger når jeg tar avbrekk fra lesing. Har fargelagt i over ett år. Prøvde disse frageleggingsbøkene for voksne for første gang i påska i fjor og det har vært med meg siden:)

    2. Tegning er gøy, avslappende og utfordrende 😀
      Jeg har mest bare jobbet, flettet litt på et hundebånd og slappet i sofaen 🙂 Alt for varmt for hundene å gå tur, så det blir rolige dager, med full fres på morgenturene i stedet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg