Jeg skal aldri!

Nå tenkte jeg at jeg skulle ha ett sånn, jeg skal aldri gjøre innlegg! Er dere spente?? 🙂

1. Jeg skal aldri hoppe i fallskjerm

2. Jeg skal aldri kjøre fly!

3. Jeg skal aldri ta båt!

4. Jeg skal aldri ha unger!

5. Jeg skal aldri gjøre noe ulovlig!

6. Jeg skal aldri bli vegiterianer

7. Jeg skal aldri gifte meg

8. Jeg skal aldri ta skjønnhets operasjoner

9. Jeg skal aldri bleke håret mitt igjen!

10. Jeg skal aldri spise løk!

Her er 10 av mine noen…  kanskje litt rare jeg skal aldri! 🙂 kjenner du deg igjen i noen av dem?

God natt <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg