#åretscampingfavoritt!

I hælja som var så var jeg på noe jeg hadde gleda meg til i ca 1/2 år..

Nemlig Danseband weekend på lavvotunet-Dokka camping! 2016! Altså torsdag begynte det.. Da spilte Contrazt og Hollidays. Donnes og Hanne Mette Band spilte fredag og lørdag spilte Ingemars & Picazzo! Jeg var der Torsdag&Lørdag! 🙂 Var veldig bra! Og lørdag var det masse folk og virkelig ekstra stemning! Virkelig knallbra musikk hele hælja ! Var til og med musikk på dagtid også! Var Vansgsteins Dansemusikk på lørdag 13-17. Så da hørte jeg på flinkeste Anita og Øystein før turen da gikk videre på Ingemars og Picazzo! 

 

-Tok bilde med han som spill trekkspill i Ingemars og vokalisten i Contrazt! Stas! 

Forresten Dokka camping er en av de som er nominert til #mincampingfavoritt. Vil du stemme? så hadde det vært staas! Bare å trykke inn på Dokka camping på facebook og like siden og der er det link! 

Ser det ikke gøy ut? 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer
    1. der var du igjen Carina,har savna oppdateringer fra deg,håper du har det bra.:) det var fint at du hadde det hyggelig i helga 🙂 🙂 ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg