Sweeden!

Igår så var jeg i Sverige med fritidskontakten min! Kjøpte masse forskjellig! Veldig masse som er billigere i Sverige! Vaskepulver,Skyllemiddel,Hvetemel,potetmos(som er 10 ganger bedre enn den i norge) oog godteri daa.. haha! Og masse annet også! Helt sykt egentlig! Hva pleier du å handle spessielt når du er i Sverige? Kjøpte no fine klær også til og med!! Så masse nytt fint nå! 🙂 Var til og med en tur innom IKEA igjen! Kjøpte bare bestikksett der, og lyspærer faktisk! Haha 🙂 Dro kl 07 på morgenen og var borte tilsammen 13 1/2 timer! Så kan si jeg var sliten når vi kom hjem! 

Under her er klærene jeg kjøpte meg hvertfall! 🙂 Er dem ikke fine? 🙂 hihi 🙂 

<3 Sveeden! 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg