Noen dager siden sist!

Idag sov jeg lenge! Det var virkelig deilig! Også har jeg vært en tur i butikken, gått tur, 8 km! Idag også! Virkelig svært det! Men litt for varmt idag også mener nå jeg, men sånn er det! Med masse drikke når jeg kom hjem så gikk det fint det! Har tilsammen gått 7,4 mil hittil i Juli! Også har jeg laga meg middag og nå skal jeg slappe av resten av kvelden! 🙂 Vurderer å fargelegge litt igjen! Er noen dager siden sist nå! 🙂 

Ønsker alle en superfiin kveld videre <3

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg