Team gærnspett!

Idag har jeg hatt ei samtale, også etter det så gikk jeg meg en tur ute i finværet(litt for varmt spør du meg!!) Men ble først 8 km! Også senere på ettermiddagen så dro Maren,Ellen,Katrine og jeg på bowling og mc donalds! Var veldig kjekt å se dem igjen! Ellen har jeg ikke sett på syyykt lenge imed hu har flytt langt unna her! Men hurra, i sommer er hun hjemme igjen og har sommerjobb her hele sommeren!! <3 Og når jeg kom hjem igjen så gikk jeg en liten tur til butikken, og nå slapper jeg av! 🙂 Drivi med litt av hvert idag kan man da si! Gått da tilsammen (inkludert butikkturen 11 km idag!) så virkelig bra deet! 

Team gærnspett! <3

 

God kveld til dere ! <3

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg