Fullført DAG 18!

Igår har det vært attende dagen i måneden da..

Jeg meldte meg på den utfordringa på å gå 10 mil i løpet av August mnd. Og igår  gikk jeg  8 km, som vil si at jeg hittil denne mnd har gått 10,5 mil! Som vil si at jeg allerede har fullført utfordringen på 18 dager! Så veldig fornøyd med det! Da er det bare å fortsette å gå turer å se hvor langt det blir tilsammen! Men nå blir det noen rolige dager tror jeg faktisk! Ikke vært mye rolig i det siste for å si det sånn, men sier alltid jeg skal være rolig, men er jeg rolig, ååååh neeeeeiiiidaaa. hahahha.. Noen som kjenner seg igjen? 


 

Håper dere har hatt en kjekk dag, og ønsker alle sammen god natt! <3

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg