En to tre mange!

Idag har jeg og 2 til vært ute å gått tur, gikk Brovoldstien idag, også hjem etter det! 🙂 Brovoldstien er en av helselagsturene, men den hadde jeg fullført tidligere så ble ingen nytt stempel på meg der! Men hun ene jeg var med hadde ikke fullført den turen tidligere så hun fikk stempel! Var veldig kjekt å gå tur sammen med noen da, absolutt! En to tre mange kilometer! hehe! Ble tilsammen 11 km idag! Det er slett ikke værst altså! Gått 12,0 mil hittil denne mnd da! 🙂 Hva har dere gjort idag? 


 

Ha en fin kveld videre <3

Blogges <3

2 kommentarer
    1. Er helt enig med deg att det er mye mere kos/artig å være 2 eller
      flere når man skal gå tur,men av og til er det utrulig godt å
      gjøre det aleine.Nyte stillheta og omgivelsene-:)
      Jeg har hatt min første dag på Sykepleierskolen idag,og jeg har vært så utrulig nervøs,
      og så var det mye bedre enn det jeg hadde sett for meg.
      Gleder meg allerede til imårra,
      Klem-:)

    2. Mette: Sant 🙂 kan være begge deler, går stort sett turer aleine, men veldig kjekt med følge også 🙂 Åh, så spennende 🙂 Så bra, flink du 🙂 Klem tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg