Aldri vært der-første gang!

Idag har jeg virkelig vært 2 steder jeg aldri har vært før… 

Anita,Gro og jeg gikk tur (en av helselagsturene i vår kommune) den heter Tinton. Var litt over 2 km hver vei! Også når vi kom frem så grilla vi pølser der, og tok selvfølgelig ett par bilder der som jeg tenkte å vise dere, som sagt aldri vært på denne turen før, så var veldig spent på hvordan det var der, og hvordan terrenget der var osv! I ca 14 tida var jeg hjemme igjen da. Da har jeg hatt besøk av en venn som heter Hans i æfta Han og jeg gikk en annen helselagstur, hadde aldri vært der heller, heter Gjevlehaugen der, var veldig fint der også! Så faktisk fullført 2 av de turene på 1 døgn, slett ikke værst det altså! Så ble tilsammen litt over 10 km idag= gått tilsammen 15,6 mil hittil i August! 


 

God natt dere <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg