Aldri i mitt liv gjort på en lørdagskveld før..

I dag har jeg sovet veldig lenge! Det var godt det! Men når jeg stod opp og hadde ordna meg osv.. så har jeg faktisk vært veldig effektiv i dag igrunn altså…

På dagen i dag så har jeg vært på årets nest siste landsbymarked her på Dokka. Også etter det så gikk jeg en tur, ble til sammen 9 km i dag! Så fornøyd med det altså! 🙂 Også i kveld har jeg vaska alle vinduene her i heimen! Første gang jeg har gjort det på en lørdagskveld altså! Haha 🙂

God natt til  dere <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg