Over gjennomsnittet..

Idag har jeg drevet med litt forskjellig egentlig.. Var på samtale i formiddag, også etter det så møtte jeg ei veninne, også plutselig møtte jeg på ei annen veninne og, på veien.. for jeg skulle gå tur! Men snakka med henne litt også gikk vi på Cubus, også ble det gåtur etter det daa. Også hjem etter det! Gått tilsammen 10 km idag, og er storfornøyd med det! Har sett på  noen av de listene der jeg har skrevet hvor mye jeg har gått de forrige månedene, og jeg har gjennomsnitt gått mye mer nå i September kan man si! Haha 🙂 Men nå tviler jeg på at det blir mye gåturer de neste dagene egentlig, for spådd ikke bra vær akkurat, og da er det ikke like kjekt å gå tur… 


 

Har dere hatt en fin dag? 

God natt alle kjære lesere, blogges! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg