Helt på feil spor!

Igår var da litt av en slitsom dag, med Sverigetur, stod opp tidlig og var borte i 11 timer! og idag har jeg vært på samtale, også har jeg vært på gåtur, helselagstur med Anita og Gro. Først når vi skulle begynne å gå, så klarte vi å gå feil! Og HELT feil og! Så måtte snu da! Åsså der vi først var så et stykke av der vi gikk så var det ikke sti en gang, å masse steiner og helt ille å gå der! Men snudde da, og fant tilslutt riktig vei! Og der vi først gikk var det vanvittig bratt og, så slitsomt kan man trygt si! Ble ca 2,5 km der. Også når vi kom på rett spor så var det 2,7 km hver vei! Også gikk jeg dit jeg møtte dem da, så alt i alt har jeg gått 9,0 km! I veldig forskjellige terreng kan man da si! Haha! Men hvertfall med å være helt på feil spor først så er runden  fullført og stempel på Bergvatnet = 11/14 av helselagsturene fullført etter litt ekstra tid!  Så ett par aktive dager kan man si! Haha 🙂 

Tenkte på dere og tok noen bilder såklart! 

 


 

Håper dere har hatt en fin dag kjære lesere, og tusen takk for at dere leser bloggen min! Setter pris på det! <3 

God natt! 

-Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg