Effektivt!

Idag har jeg vært på samtale,ordna litt hjemme, lagt sammen klær, tørka støv,støvsuga gulv osv, også har jeg gått tur idag! Ble tilsammen 9 km idag! = gått tilsammen 5,1 mil hittil i November! Det vil si over halvveis på utfordring-10 mil i nov! Så veldig fornøyd med det! Og igår så henta jeg pakke på posten, jeg har bestilt meg 2 halvstore lykter! Synes dem var så finee! <3 Har bare satt lys i den ene, så skal bare kjøpe ett lys til! 🙂 Men her er hvertfall den ene 🙂 Er like begge 2 🙂 

Hva synes du? 🙂 

Ha en fin kveld videre alle! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg