Tidenes kupp! <3

Idag har jeg og fritidskontakten min vært på shoppingrunde på Gjøvik! Kjøpte litt av hvert for å si det slik. Noe av det var nye sko til meg selv, det trengs veldig brae sko når man er ute å går såpass. Kjøpte meg lysestaker og, som var bare så vanvittig finee, elsker dem! <3 Dem var til og med på halv pris!! Utenom det så kjøpte jeg 2 julegaver også, også har jeg bestilt årets siste julegave idag! Så det vil si jeg er ferdig med å kjøpe alle julegavene for dette året! Mangler å pakke inn alle sammen da, men det tar jeg å gjør en annen dag! #Effektiv,bra shoppingrunde#tidenes kupp! 

Ønsker alle en superfin kveld videre, og god natt! <3 

Blogges! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg