Ting jeg ALDRI gjør ellers..

I dag har jeg kjøpt bok, jeg har tenkt på det ei stund at jeg skal kjøpe den, men hadde bare ikke gjort det enda, også var det ei som hadde lagt ut at hu skulle selge den, hadde bare lest den en gang liksom. Så da kjøpte jeg selvfølgelig den! Så idag ble den boka mi da. Jeg leser ALDRI bøker, for det rett og slett interesserer meg ikke. haha.. Men denne boka, som er boka som Sophie Elise-toppblogger har skrivi må jeg rett å slett lese, det blir skikkelig spennende! Har helt bloggdilla og jeg så, det passer skikkelig fint! Og synes det er spennende å lese om henne faktisk! 🙂

Har du kjøpt den boka? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg