Sånne ting setter man pris på!

I går så fikk jeg besøk, fikk plutselig melding om jeg hadde lyst på besøk, av Kent Are. Så han kom hit på besøk, det var skikkelig koselig! Er virkelig sånn man setter stor pris på! 🙂 Utenom det så gikk jeg en liten tur, ble 4 km. Da har jeg gått til sammen 11,7 mil i November mnd! -Fornøyd med det, på tross av detta føret ute som ikke er like bra hele tiden! Ellers så har jeg vaska klær og pakka inn julegaver også faktisk! 🙂 Aldri vært så tidlig ute tror jeg, men føles bra det! 😀

Er du tidlig ute i år med jula?

God natt! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg