Jul i landsbyen!

I dag har jeg vært med fritidskontakten min, vi har vært i noen butikker! Er priskrig greier, så var noe som var billig! Var sjokoladeplater, Nudler, Julebrus og litt sånn.. 6 kr for 1 1/2 liter med brus, er sykt billig! Den er skikkelig god! <3 Så kjøpte mange! Haha. Også i kveld har jeg vært ute å gått meg en tur 🙂 Gikk 6 km, kjente det var kjølig! Var -11. Men gått 4,0 mil hittil denne måneden! (gått det på til sammen 7 dager,gått 7 ganger hvis du skjønner) 😀 Og skikkelig fint i landsbyen nå da, med masse julelys 🙂 <3

Ønsker alle en superfin kveld videre 🙂

Blogges!

6 kommentarer
    1. Hei, så igjenom kommentarene mine på den videoen jeg lagde (live) der du skrev, kommenter og les bloggen min 🙂 Jeg har lest ja, og nå har jeg også kommentert 🙂 God jul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg