I ca 10 år! <3

Idag.. Eller vent nå litt.. Igår.. Hehe..  

kom først Stine hit på besøk, det var skikkelig koselig! 🙂 Lenge siden sist så det var stas! 🙂 Også ble Stine og jeg bedt på besøk til Venke & Kent Are  Vi spiste Lasagne og koste oss. Prata tull og spilte spill. Virkelig alltid like koselig å være med dem alle! Og er virkelig stunder man setter pris på! <3 Og beste Venke var så snill å kjørte meg hjem i kveld! -Evig takknemlig! Venke & Kent Are og Stine har jeg vært venn med mange år. Når jeg tenker meg om så er det ca 10 år faktisk! Og det er lenge med tanke på at vi er ikke så gamle! hehe 🙂 

Håper dere kjære lesere har hatt en superfin kveld, og ønsker alle en superfin avsluttning på denne hælja – 4. søndag i advent idag vet dere! 

Blogges! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg