Sånn er det alltid!

Idag har jeg vært på samtale på formiddagen. Senere på dagen gikk jeg ut for å gå meg en tur. Veldig fin temperatur idag! -4. Meen er ikke fult så bra.. For er glatt! Også bare strødd noen små steder, og andre steder ikke strødd i det heletatt! Sånn er det alltid egentlig.. Men gikk faktisk tur på 7 km. Ikke verst det! 🙂 Også ellers har jeg støvsuga såvidt i leiligheten, lagt sammen klær og litt sånn. Ser veldig bra ut her, koselig det! 🙂 Hva har dere gjort idag? 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg har begynt og lese bloggen din, rett og slett fordi jeg syntes den var interessant! Ja, idag har jeg bare gjort litt av hvert, blant annet spist pizza! H[per du har en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg