Aldri vært!

I dag har jeg og min mor vært ett sted jeg aldri har vært faktisk..

Nemlig på Sødorptunet kjøpesenter på Vinstra. Sett i butikker , kjøpte meg ett fint garn nøste, som var ganske så stort, med flere farger på! Har mange nøster hjemme, men likevel, måtte bare kjøpe det, for var såå fint! Også kjøpte jeg ferske boller på Bakeriet! Og dem var virkelig så gode! Men over til noe annet.. Vi gikk til Vinstra Grill, gatekjøkken greie, men var så man kunne sitte der å spise!  Først så var det bare is utenfor døra når man skulle inn dit! Helt speilblankt! Også sa det til hu som jobba der, og hu sa at sjefen ville ikke strø der. og ikke bare det…. det var så ille å spise der, ikke hadde dem vanlige glass, og ikke vanlig bestikk, bare plast! Vi bestilte Pizza der, og var skikkelig sulten og gleda oss til mat! Også var det såå lite fyll på den da, og virkelig så stusselig! Har ikke vært på verre spisested før! Men over til noe positivt! I kveld har jeg og mor mi spilt Monopol igjen! Det er virkelig så gøy! Også har vi spist kveldsmat!

Carina Mariboe sitt bilde.

 

Håper alle har hatt en kjempefin dag, og ønsker alle sammen riktig god natt! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg