Verre til lengere opp man kommer..

I dag har jeg vært på samtale. Åh, det var så godt! Føler meg så sykt mye lettere resten av dagen etter de samtalene.. Ei stund etter jeg kom hjem så gikk jeg ut på en gåtur. Og det har vært underkjølt regn tidligere i dag! Så er sånn skikkelig glatt.. Men nede i Dokka var det strødd (faktisk,pleier å være veldig dårlig strødd der og) Men var bra strødd der! Men fra her jeg bor og langt stykke nedover.. sykt glatt.. og ikke strødd i det HELETATT! Helt forferdelig… Også er det nedoverbakker liksom….. (oppoverbakker er hvertfall litt letter å gå på glatta da) Så til lengere nærmere her jeg bor, til dårligere strødd er det på fortauet! som f.ks på bildet her! Men men… Er så lite å få gjort med! For prøvd å snakke med kommunen som har strø ansvar her!

Er det dårlig strødd hos dere?

Ha en superfin kveld videre alle ! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg