Tidenes episode..

Igår så jeg på Farmen kjendis. Det var tidenes episode synes jeg. Først ble det valgt ny storbonde, åsså fikk dem nytt ukesoppdrag. Og litt senere i episoden så kom 2 utfordrere. Linni Meister og Marna (komikerfrue) Linni gjorde med vilje å sy feil, for å slippe unna å sy.. Og spiste mat når dem andre ikke så på. Så synes det var litt sleipt gjort! Så jeg håper virkelig Marna er den som blir valgt med videre. Ser dere på det? Hvem håper dere blir valgt med videre i morgen? Over til noe helt annet… Idag har jeg vaska klær og litt sånne småting bare. Også i aften så har jeg vært ute på gåtur, gått 7 km idag, så virkelig fornøyd med det! Gått tilsammen 7,5 mil hittil i Januar! 😀  Og ellers så har jeg og støttekontakten min vært ute å spist mat og dessert på Milano, og satt der ei stund, spilte litt kort også. Som dere vet, jeg elsker spill! 😀 

Ønsker alle en superfin kveld videre! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg