Siden jeg flytte til Dokka har jeg..

Nå har jeg tenkt å nevne noen ting jeg har lært/blitt flinkere på siden jeg flytte til Dokka. Er dere spent? 😀 

Her we go.. 

1.  Blitt mer fysisk selvstendig! 

2. Blitt flink til å gå masse turer, virkelig! 

3. Blitt litt mindre sjenert synes jeg.. 

4. Funnet meg nye interesser <3

5. Aktivisere meg med ting selv, og gjort  mye mer ting jeg liker å gjøre og interesserer meg for selv!

6. Fått meg noen nye gode venner, og funnet ut hvem som er ekte venner og ikke. 

7. Funnet fineste leiligheten man kunne leid EVER <3 

8. Å ta noen viktige valg (spessielt når det gjelder venner & bosted! ) <3 

Her har dere 8 av mine ting jeg selv synes jeg har blitt flinkere på/lært meg siden jeg flyttet til Dokka, som jeg gjorde 1.Oktober 2012! Det vil si bodd på Dokka 4 år og nesten 4 mnd! 


Ønsker alle god kveld videre!

 Blogges! 🙂 

4 kommentarer

Siste innlegg