Ny minnerik kveld med gode venner! <3

I aften så har jeg vært med på årsfest i Solheim. Beste Venke inviterte meg med! Var med Venke, Kent Are,Stine og Tonje. Var noen sang innslag av sang gruppa, også var det en skjetsj fra teatergruppa, også var det loddsalg,koldtbord,dessert og kaker, også var det en liten film som videogruppa har fra fremsteg ungdomslag i 1985 ca. Så var veldig gøy å se på det og! 🙂 Og til slutt så var det en musiker som kom å sang masse cover låter!  Også beste Venke kom å henta meg og kjørte meg hjem i natt! Evig takknemlig for hele kvelden med dem, og absolutt alt! Kan ikke beskrives hvor mye jeg setter pris på det! 🙂

Håper dere har hatt en superfin kveld, og ønsker alle sammen riktig god natt(for den som er oppe enda å leser dette) hihi <3 

Blogges! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg