Positiv tilbakemelding! :-)

I dag har jeg vært hos Øyelegen. Er der på kontroll en gang i året! Pga kan få sykdommer på øya eller sånn når man har Diabetes! Jeg har alltid hatt dårlig syn! Brukt briller siden jeg var 2 år ca. Men synet fikk jeg heldigvis bra tilbakemelding på idag! For skjekka ved å se på sånne bokstaver, å se hvor små bokstaver jeg klarte å se med ett og ett øye. Og med begge 2. Også fikk dråper i øya og tatt bilder og sånn. Godt å få gjort unna det! Å ble veldig glad med bra resultat i år også! 😀 


 

Ønsker alle sammen god kveld videre og god natt alle sammen <3

Blogges! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg