Svar på spørsmålsrunde!

Tenkte å svare på de spørsmålene jeg har fått inn for spørsmålsrunden for ei lita stund tilbake! 🙂

Hvorfor blogger du?

Jeg blogger fordi jeg synes det er veldig kjekt å dele ting med dere, og bilder med dere. Er glad i å ta bilder generelt også, elsker å blogge! <3 så derfor blogger jeg! 🙂

Hvilke blogger følger du?

Jeg følger www.mammatilmichelle.blogg.no, www.gladehjem.wordpress.com,www.sophieelise.blogg.no,www.sraad.blogg.no og www.miacharlotte.blogg.no,

Hvordan har du det i livet ditt akkurat nå?

Jeg har det opp og ned egentlig. Har skjedd ganske mye på privatfronten tidligere, som sitter igjen. Har dere  mer spørsmål så er det bare å kommentere om du ønsker det, så kan jeg evt legge med svarene her 😉

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg