Har ikke gått som jeg trodde eller håpa på!

I dag har det vært 4.dagen opplegget som er endra rundt meg har vart. Og det har ikke gått som jeg trodde eller håpa på! Noe som kjennes skikkelig vondt og dårlig! Skal prøve det en liten stund til, men er ikke så veldig lett når man har det vanskelig med ting fra før av. Føler meg fortvila og sliten, og vet ikke hva jeg skal gjøre nå..  🙁 Rett og slett! Men utenom det så har jeg drivi med litt husarbeid i dag, også har jeg gått 2 turer i dag også, først 5 km også 4 km i kveld. Så til sammen 9 km i dag også. Veldig fornøyd med det!


 

Ønsker alle en strålende kveld videre, ta vare på hverandre! <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Skal se det går bedre etterhvert, Carina💗 Alt nytt må gå seg til og blir kjempebra👍 Ha en god helg💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg