Aktiv dag kan man si!

Idag har jeg vært med fritidskontakten min, det var skikkelig hyggelig! 🙂 Vi dro på Coop Obs, der er det sykt lenge siden jeg har vært. Alltid masse forskjellig å se på der! også var jeg innom en smykke butikk på samme senter. Også fant jeg ett sykt fint smykke der, som jeg bare MÅTTE kjøpe ass. Etter det så dro vi til mc domalds å spiste. Ellers etter jeg kom hjem så gikk jeg tur, gikk 5 km. Også møtte Venke på turen, så snakka med henner, det var skikkelig koselig! Også når jeg kom hjem igjen så vaska jeg alle gulvene i leiligheten, så nå ser det veldig bra ut her, nysvaska leilighet er herligt! <3 


 

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Ser ut som du har hatt en flott dag 🙂 Så nydelig smykke 🙂 Ha en nydelig sein kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg