Kunne gått alvorlig galt!

idag har jeg hatt avtale først på dagen som jeg har til vanlig med opplegget som har starta nå! Idag gikk det veldig fint! Ei ny jente jeg hilste på idag, var hyggelig hun da! Utenom det så har jeg vært ute på en gåtur. Holdte seriøst på å gå alvorlig galt! Har snødd igår og såvidt idag, også var det glatt under snøen, som man ikke ser og plutselig var det nesten så jeg lå på ryggen på bakken! Så var heldig med at det ikke skjedde ass! 

Ønsker alle sammen en fin dag videre! 🙂 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg