Starta dårlig, men endte veldig bra! <3

I dag først på dagen og litt utover dagen hadde jeg det sånn skikkelig vanskelig..

Mange tanker tok virkelig overhånd.. Men uttpå eftan tenkte jeg, jeg SKAL gå ut å gå meg en tur i dag også! Det føltes bra! Også når jeg kom hjem så fikk jeg melding fra beste Venke, som kom en tur på besøk! Det var så koselig! Vi spilte Monopol! Var kjempegøy det! Hver tid jeg snakker med vennene mine, eller er med dem er virkelig så gull verdt! Setter virkelig så pris på det! Også spessielt Venke, for hun er bare helt fantastisk venninne, og har vært det skikkelig lenge! 🙂 <3  Så denne aften endte virkelig superbra! <3


 

Har dere hatt en fin dag? <3

Ønsker alle en superfin kveld videre! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg