UKEN SOM GIKK #1

Ukens høydepunkt 

Hatt besøk av beste Venke <3 

Ukens irritasjonsmoment

At jeg ikke føler meg ordentlig hørt av diverse folk. 

Ukens opptur 

Være med fritids kontakten min å ha det koselig, er så kjekt! 🙂

Ukens innkjøp 

Har faktisk ikke kjøpt noe spesielt ting denne uken når jeg tenker meg om faktisk, utrolig nok! Haha 

Ukens beste treningsøkt 

Jeg trener ikke sånn styrketrening eller sånn, men går turer, har gått HVER ENESTE dag denne uke! Yeey! 

Ukens sang

Fått dilla på den  vinnersangen i MGP : Jowst-Grab the moment, så MÅ være den assa! 

Ukens mat opplevelse 

Karbonader, brun saus og poteter! Synes det er så godt! Spiste det på Fredag faktisk! 

Ukens serie

Helt klart Bloggerne! 

Hvordan har din uke vært? 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg