…. på isen

I dag har jeg vært ute…

Først en gang på formiddagen, gikk en liten tur på 4 km, også var det glatt! Men var lyst så gikk greit, selv om jeg blir helt anspent i beina når det er sånn. Noen steder er det sørpeføre og andre steder er det såå glatt! Så er ikke lett ass! Men i kveld tenkte jeg faktisk å gå ut en tur til! Så jeg gjorde det daa.. Ca kl 19.30, og det var da begynt å bli mørkt, er så redd for å dette når det er såpass glatt assa! Men alt i alt gikk jeg faktisk til sammen 8 km i dag, og strålende fornøyd med det! Ellers så går det veldig opp og ned som det pleier.. Skjer noe som ikke er så kjekt stadig vekk! Er lenge siden ting bare har gått strålende over lengere tid. Men eneste man kan gjøre da er å virkelig tenke over de tidene som det er positivt, og veldig glad for de stundene! <3

Nu snart Paradise Hotel! 😀

Hvordan går det med dere? <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg