På dag 16

I dag er det dag 16 denne måneden..

Jeg har drevet med litt forskjellig i dag for å si det sånn. Vært hos legen å tatt fastende blodprøver, for å skjekke at alt er bra. Etter det var det hjem å spise for å si det sånn. Stod opp tidlig i dag, og da blir man tidligere sulten enn hvis man står opp sent! Klokka var faktisk 12 når jeg var hjemme igjen og daa.. Etter det så var jeg med fritidskontakten min, vi spilte kort og hadde det hyggelig! 🙂 Også har jeg vært ute å gått tur, gått 7 km i dag, på en “runde” jeg fant på fjord sommer, og som jeg ikke har gått siden da, så det var veldig kjekt! Etter det så var det hjem å gjøre litt husarbeid, som å støvsuge så vidt, vaske klær,oppvasken og sånt. Også spist mat. Og nå har jeg nesten akkurat satt meg, og nå er det TV tid straks! Gleder meg! Bloggerne først også Paradise hotel halvtime etter Bloggerne er ferdig! 😀

Se da dere, vært 8 varmegrader i dag! <3
 

Håper dere har hatt en kjekk dag, og ønsker alle riktig fin kveld videre, og god natt når den tid kommer! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg