Den store dagen!

Idag… 

er det den store Vaffeldagen. Har faktisk laga det idag! Liker det best med Jordbær da!  I kveld har jeg sett på Norges beste-underholdningsprogram. Ble kåra før jul og var på tvn i kveld! Og på  førsteplass kom nytt på nytt! Det synes jeg var litt rart! Haha, Men det er så meg! Paradise Hotel kom på 5 plass, og Farmen mener jeg å huske kom på 3 plass (synes dem skulle kommet på førsteplass jeg) Det har jo vært seer rekord på tv2 med Farmen liksom! 😀 


 

Har dere laga Vafler det idag? 

Ønsker alle sammen fin kveld videre, og god natt alle! <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg