UKEN SOM GIKK #3

Ukens høydepunkt

Hatt ei bra samtale, men 1 person som faktisk hadde forståelse!

Ukens irritasjons moment

At jeg føler meg dårlig behandla av en del personer for tida, helt klart! Kort om det! 

Ukens opptur

Helt klart at jeg har kommet i kontakt igjen med en fantastisk person! <3

Ukens innkjøp 

Har ikke kjøpt noe spessielt denne uken faktisk.. 

Ukens beste treningsøkt 

Har ikke vært mye i aktivitet denne uken, har hatt verste uken i hele mitt liv tror jeg.. Men gikk en bra tur på Mandag, 4 km! Det var bedre enn ingenting 🙂 


 

Ukens sang 
Dill dall- (feat Lothepus & Pilgaard) Benjamin Beats,Lothepus og Pilgaard! 


 

Ukens mat opplevelse 

Ingen ass, ikke spist så mye denne uken igrunn.. 

Ukens serie 

Norges beste-underholdningsprogram 

Ønsker alle sammen en riktig kjekk søndag kveld videre! <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg