Kjøre på-gull verdt var det!

I helgen og før helgen så har jeg hatt det veldig vanskelig som nevnt tidligere, og alt har vært skikkelig vanskelig å få gjort! Men jeg hadde lagt mine egne planer for denne helgen, nemlig ut på pøbben. For Vangsteins Dansemusikk-som jeg er så stor fan av som er så fantastisk flinke til å synge og spille, og dem skulle spille.. Ikke bare en kveld, men 2!! Så da kjørte jeg på å tenkte dette kan jeg ikke hoppe over selv om jeg har det forferdelig vanskelig! Så gikk dit både fredag og lørdag, og det var så fantastisk kjekt!Dem er så gromme og dem synger og spiller så mye variert musikk-så er noe for alle og en hver! Og det er jo bare helt supert! ! Var til og med 2 gjesteartister som spilte torader, og det var jo bare helt sykt kult! Skikkelig flinke var dem og!! Ellers så har jeg hatt besøk litt i helgen, og vi baka rundstykker, spilte litt spill, også på Milano å spiste.

 

Har dere hatt ei kjekk helg?

Ønsker alle en superfin vårkveld! <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg