Første gang dette året! :D

Har vært veldig fint vær idag, nei, igår blir det vell.. Nytt døgn nå. Men uansett. Var faktisk ute å gikk tur, først så gikk jeg 7 km, også 3 km litt senere, i strålende vær. Ellers har jeg vaska klær, og tørka støv. Også sett på Paradise Hotel! Som alltid er veldig spennende. Første gang dette året så tok jeg på meg joggeskoene når jeg gikk ut! Kjekt å ikke måtte bruke vintersko, masse snø og sånn! Så første gang dette året med sommersko, wohoo. Fortsatt mulighet å melde seg på giveaway på forrige innlegg! Vinneren trekkes som sagt på søndag, og det sendes da til den som vinner! 🙂 


Ønsker alle sammen riktig god natt! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg