Sånn man virkelig setter pris på! <3

Igår var  jeg på samtale. Også har jeg gått tur/vært i butikken å handla! Verste turen jeg har gått tror jeg.. Haha! Så tunge ting i sekken + en halv pose med varer utenom det! Men gått tilsammen alt 7 km. Også etter det så var jeg liten tur på besøk hos mine naboer. Det er alltid så koselig, dem er så snille, gode,søte alle sammen! Setter virkelig så stor pris på å besøke dem og snakke med dem! <3

Vært strålende fint vær idag og! 


 

Har dere hatt en kjekk dag? 🙂 

God natt! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg