Siste sjanse !

I dag er det siste sjanse til å melde seg på giveaway. Vinneren trekkes i morgen (skrives på bloggen i morgen kveld)

I dag har jeg gått ene helselagsturen.Som heter Dokkastien! Er flere steder på en måte, men på samme tur,og er ikke like godt merka alle steder, så ikke like lett å finne stien/veien man skal følge! Hvertfall ikke jeg som husker dårlig! Men det gikk greit, med en liten telefonsamtale. Heldigvis! Var veldig fint å gå der i år også, eneste jeg gikk den litt tidligere i år enn forrige sesong, som gjorde at det var litt snø og litt mer bløtt der denne gangen! men gikk greit det og! Gikk  litt på feil sted og, så vart litt lengere pga det og! Men gikk bra det og! Havna bare på no jorde, men fant tilbake på rett vei, og gikk alle steder jeg skulle likevel! Ble hele 11 km da, også gikk jeg en tur i kveld og, for fant ut at jeg skulle stikke ut og eta, også kjøpe en ting i butikken med det samme! Så da ble det 4 km til, så til sammen 1,5 mil i dag! Det er ett stykke ass! Så i morgen er det null gåturer her! 😀

Legger med bilder fra turen i dag under <3

Ønsker dere god helg videre alle sammen! <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Stolt av deg👍 Husk, neste utfordring er å kaste seg på 5’rn – du klarer det glatt🤗 Også sender du meg bilde når du er ferdig😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg