UKEN SOM GIKK #5

Ukens høydepunkt

Det er besøk av venninna mi Stine, vi spilte Monopol og Yatzy, det var veldig koselig! 🙂 <3

Ukens irritasjonsmoment 

At jeg ikke får den rette tilbud jeg trenger til min situasjon/behov, blir enda mere lei meg, utenfor og fortvila på grunn av det! 

Ukens opptur

Vil skrive to ting denne gangen, om det går ann, hehe.

1. Vært på samtale, som gjorde min dag lettere. 

2. At jeg klarte å gå hele Dokkastien, og fikk nytt stempel! LItt stas, for aldri gått noen av de turene alene før, så var første gangen igår! for er veldig redd for å rote meg bort, for har som sagt ikke retningssans, eller hukommelese. Så er ikke så rart jeg ikke går dem alene sånn egentlig!


 

Ukens innkjøp

Ikke kjøpt noe spessielt denne uken heller faktisk, bare sånn vanlige ting!  

Ukens beste treningsøkt

Helt klart den helselagsturen jeg gikk igår, Dokkastien!  Tilsammen 11 km som sagt! 

Ukens sang 

Det er nyeste singelen til Hege Øversveen som kom ut her om dagen som heter Get the fuck Qut. 

Ukens mat opplevelse 

Det er Chesburgere som jeg faktisk har lagt meg flere ganger denne uken som har vært veldig godt! Sjelden jeg har laget det sånn ellers.. Derfor var det ekstra godt assa! 

Ukens serie 

Ikke sett på så mye denne uken, for ser veldig lite på serier, tv, men helt klart Paradise Hotel assa! 😀 

Ønsker dere en superfin kveld videre alle sammen! <3

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg