Gikk over all forventning!

Dette gikk virkelig over all forventning!

Tok sjansen på å gå en av helselagsturene idag, den som heter 5 kilometeren. Gikk ned til sentrum først, også opp der turen starta også en annen vei hjem. Så ble tilsammen 9 km da! Var sånn skikkelig usikker på veien, men bare ett lite stykke I med jeg husker skikkelig dårlig og som sagt ikke har retningssans, og noen steder var det ett lite stykke mellom hver merking, og veien/stien delte seg, så var ikke helt lett å vite. Men med å spørre ei på melding, så gikk det veldig fint! Virkelig over all forventning! Så for første gang jeg har gått denne alene! Kommer nok til å gå den turen flere ganger faktisk, for synes det var veldig kjekt å gå der! Ellers så har jeg vaska klær,lagt sammen klær,støvsuga gulvene og laga middag! Idag ble det Pølsegryte m/ris. Det er sånn skikkelig lenge siden jeg har spist, så det smakte skikkelig godt! Også gikk jeg en tur på butikken i kveld, så det vil si gått tilsammen 12 km idag! Veldig fornøyd med det! Nå paradise hotel, og slappe av resten av kvelden! 🙂 Håper dere har hatt en superfin dag! <3 Legger med bilder fra turen under 🙂 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg