Ingen dag er lik!

I dag har jeg en litt vanskeligere dag, ingen dag er lik kan man trygt si! 

Har gjort litt forskjellig idag likevel! Veldig fornøyd med det da! Først så lagde jeg frokost/lunsj, og det ble ca det beste frokosten sånn egentlig.. Og det er nemlig Havregrøt! Synes det er godt sånn egentlig, men har bare litt matlei for tiden! Etter det så vaska jeg gulvene i leiligheten, så nå ser det veldig strøkent ut her, og ingenting er mer deilig enn det! 🙂 Også gikk jeg ut å gikk meg en tur, ustabilt vær vil jeg si! Snødde og regna om hverandre. Møkkavær ass! Har jo vært mange fine dager med fint vær tidligere, men idag var det ILLE! Håper på bedre vær i morgen! 🙂 Nå er det snart på tide å fikse meg no mat, og ønsker alle sammen en riktig fin kveld! <3 Ta vare på hverandre! <3


 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg