Harrytur på høyeste nivå! :-D

Idag har jeg og en venn av meg vært på harrytur til Sverige, skikkelig shopping på høyeste nivå assa ! Kjøpte masse forskjellig. Masse brus, som var på tilbud (er billig fra før. men blir enda billigere når det er tilbud da) og godteri, skyllemiddel til klær(som alltid er så billig der, så kjøper alltid med det) haha 🙂 Åsså kjøpte jeg meg ei parfyme som jeg har tenkt på å kjøpe ei stund, nemlig nyeste Escada, bare digger alle dem <3 ! Åsså kjøpte jeg Puma genser og adidas t skjorte, og nye sommersko, som jeg synes var så fiine. Og ellers litt småttri.. Hvertfall en veldig vellykket tur (så godt det lar seg gjøre) Veldig ofte mange tanker i hode som er vonde,ekstremt ille nå i denne høytiden!  men veldig glad for hvert sekund/minutt jeg slipper dem tankene! Hva har dere gjort idag på langfredag? 🙂 Legger med noen bilder fra dagen og noe av det jeg kjøpte under 🙂 



 

Ønsker dere en superfin kveld videre og god natt når den tid kommer! <3

Blogges! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg