UKEN SOM GIKK #6

Ukens høydepunkt 

Sverige tur med en god venn på Fredag, helt klart!

Ukens irritasjonsmoment

Helt klart det samme som tidligere, å ikke bli skjønt til det jeg har behov for av enkelte folk! 

Ukens opptur

Det må være at jeg hadde ei bra telefon samtale på Mandag!

Ukens innkjøp

Kjøpte som nevnt tidligere litt av hvert i Sverige, så må være beste kjøpet  nyeste Escada parfymen, som det var 25% på og! 

Ukens beste treningsøkt

5 kilometeren som jeg gikk her om dagen! (ene heleslagsturen, helt klart) 

Ukens sang

Kjørr-Staysman&Lazz

Ukens mat opplevelse 

Pizzaen jeg kjøpte på Pizza Pino i Sverige- den er så fantastisk god! <3


 

Ukens serie 

Paradise hotel !! 

Sleng dere på denne dere også? Synes det er så kjekt jeg 🙂 

Ønsker dere en fin aften videre! <3

Blogges! 🙂 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg