Klønete oppi alt!

I dag har jeg gått tur på dagen i dag, gikk til sammen 8 km. Også var jeg innom noen butikker på turen hjem. Også kjøpte meg softis på senteret. Også møtte jeg på to av venna mine. Venke og Stine. Så snakka med dem, det var koselig 🙂 Også møtte jeg på en av dem som var med på gåturen i går kveld! Så snakka så vidt med han også, koselig var det 🙂 Noen timer etter jeg kom hjem så begynte jeg å bake rundstykker, for tenkte å ha det til kveldsmat i dag! Hva er vell bedre enn nystekte rundstykker til kveldsmat? hihi. Også når jeg skulle kutte opp, så jeg sku rulle rundstykkene så klarte jeg å kutte meg så i fingeren. Også begynte å blø sånn skikkelig mye da! Men gikk greit, med litt hjelp av beste naboen med litt rensegreier og plaster! hehe. Og fortsatte å laga rundstykker da, og dem ble hvertfall vellykket! 🙂

Hva har dere gjort i dag?

Ønsker dere en fin kveld videre! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg