Ille busstur..

I dag har jeg vært på samtale. Også tok jeg bussen hjem til Dokka. Aldri tatt bussen som går 13.15 før, tenkte ikke noe mer enn å komme tidsnok og sånn. Også viste det seg at det var skolebussen (selvfølgelig) men det tenkte jeg ikke på før jeg stod der. Også skulle bussen da kjøre om Vest-Torpa. Og der er det sånn skikkelig svingete og skikkelig dårlig vei! Og på begynnelsen av turen så var det ikke ledig fremst. Så da så jeg ikke veien heller, og ble sånn skikkelig kvalm på turen, og gikk ikke akkurat bra.. Kan tenke dere resten…. Det man kaller ILLE busstur.. Men gikk fort over, heldigvis 🙂 Utenom det så gikk det strålende fiint! 🙂 Når jeg kom til Dokka igjen så gikk jeg innom butikken en tur og litt sånne ting, også var det hjem å gjøre litt småting, også laga meg middag. Og nå slappe av resten av kvelden. Synes jeg fortjener det nå, for vært veldig aktiv siste dagene, med masse gåturer, og ordna i leiligheten, og alt sånt er tipp topp tommel opp! Må se det som er positivt, når man er i sånn vanskelig greier som jeg er, og har vært veldig lenge nå.. Selv om veldig ofte det negative tar overhånd. Imed det er såpass store greier det er snakk om.. Men MÅ gjøre det beste ut av det.. Så godt det lar seg gjøre.. Håper dere har hatt en fin dag. Her har det vært litt overskyet i dag, men nå skinner sola som bare det! Fint det 🙂

-Tusen takk for at dere leser bloggen min, og legger igjen koselige kommentarer, veldig glad for det, og setter veldig stor pris på det fantastiske dere! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg