Mest sosiale helgen på all den tid jeg virkelig kan huske! <3

Helgen startet med..

At jeg i går på dagen var på Gjøvik med en god venn, Som heter Per Egil! Vi så i noen butikker i gågata, også var vi på CC og så i butikker der etter det, også kjøpte vi oss god mat og koste oss med det! 🙂 Også kjøpte litt forskjellig fint. Kjøpte f.ks ei bukse som jeg synes var skikkelig kul! Også dere som har lest bloggen min ei stund før vet at jeg elsker stjerner( puter med stjerner,grytekluter,teppe med stjerner,sølv stjerner i vindu og liten sølvstjerne til å ha telys i  har jeg) Og fredag kjøpte jeg store/høye stjerner. Synes dem var så fine! Føltes helt fantastisk å kjøpe dem! Kjøpte 2 stykker! <3 Også kjøpte jeg 4 stolputer (jeg har 2 stoler ved bordet mitt, så derfor tok jeg 2 av forskjellige farger, som var helt genialt! Så da ble det 2 grå og 2 blå, synes det ble såå fiint! 🙂 Tenkte å vise dere bilder. Ble bedt på besøk til Venke & Kent Are i dag, også kom Stine også. Vi spiste Lasagne og sånn. Spilte kort og koste oss! Det var såå koselig å se dem igjen! Ubeskrivelig takknemlig for å ha dem! Og alltid like stas å skrive med dem/snakke med dem og være med dem! <3


Hva gjøre dere i helgen?

Ønsker alle riktig god helg videre! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg